Expelliarmus
DAA.2011.Expelliarmus
Time Limit: 0.2s, Memory Limit: 64MiB
Настана време за финалната битка. Всички съюзници на Волдемор са убити или в Азербайдж… така де, Азкабан. Същото важи за тези на Дъмбълдор. Сред малкото оцелели са Хари и самият Волдемор, които (за пореден път) водят епична битка.

Като добри приятели, Рон, Хърмаяни и Ели стоят отстрани и зяпат безучастно. Добре де, не съвсем безучастно. Рон направи залагане кой ще победи. За сега всички залози са за Волдемор.

Като цяло битката е доста скучна. Или Волдемор се опитва (неуспешно) да убие Хари с "Avada Kedavda" или Хари се опитва (също неуспешно) да зашемети Волдемор със "Stupefy". Интересно как за 7 книги и 8 филма не се научиха, че това явно не работи. От време на време и двамата изричат "Expelliarmus", след което магическите пръчки и на двамата излитат и падат на случайни места. Всеки тича до най-близката пръчка (независимо дали е неговата или не). Ако двамата стигнат едновремено до пръчка (дори да е една и съща) битката продължава. Ако някой от тях стигне до пръчка преди другия, той побеждава.

Залогът е голям. В смисъл не дали човечеството ще бъде поробено от магьосниците, а парите, които Рон е събрал. След всяка Expelliarmus магия в първия момент не е ясно кой е по-близо до пръчка. За да е едни гърди напред (кхм, може би не и пред Ема Уотсън) Ели решава да си напише програма, която да пресмята това вместо нея. Помогнете ѝ като по дадена карта на бойното поле, позицията на Волдемор, позицията на Хари и позицията на двете магически пръчки определя дали битката ще продължи или някой от двамата ще спечели.

Бойното поле ще представим като 3D карта, разделена на NxMxK кубчета. Всяко от тях може да съдържа човек (Хари или Волдемор), пръчка, да бъде проходимо или блокирано. Хари и Волдемор могат да се движат от едно поле в някое от 6-те съседни (по X, Y или Z) полета за един ход, като не излизат от бойното поле и не преминават през блокирани клетки.
Вход
На първия ред на стандартния вход ще бъдат зададени три цели числа N, M и K – съответно размерът на бойното поле по X, Y, и Z-координатата. На втория ред ще бъде зададен стринг с N * M * K символа, всеки от които дава информация за една клетка от полето. Символ '.' указва празно поле, '#' блокирано, 'H' показва къде е Хари, 'V' показва къде е Волдемор, а 'W' показва поле, в което има пръчка. Точно едно поле ще е 'H', едно ще е 'V' и две ще са 'W'. Символът с индекс i (броейки от 0) задава клетка с X = i / (M * K), Y = (i / K) % M, и Z = i % K.
Изход
На единствен ред на стандартния изход изпечатайте "Continue Fighting", ако битката продължава, "Harry" ако Хари побеждава или "Voldemort", ако Волдемор побеждава.
Ограничения
  • 1 ≤ N, M, K ≤ 100
Примерен Вход Примерен Изход
2 4 3 .#V.H.##.#.W..#.W..#.#.. Harry
3 3 3 ..W.......H...#......V...W. Continue Fighting
1 5 7 #.V.#....#..WW..#.#..........#H#..# Voldemort
В последния тест бойното поле изглежда така: #.V.#.. ..#..WW ..#.#.. ....... .#H#..#
Мрън!